Personen | Personen nieuwe site | Google | Route | Contact Login 
Centrum Nascholing Onderwijs  
    
Cursusaanbod CNO
Schooljaar: 2016-2017
RSS - abonneren op deze feed Wat is RSS?

FRANS: (8 nascholingen) Start op:   Status

Sorteer de lijst door op de kolomhoofding te klikken
 
Omschrijving
Datum
Vorige weergave
  • Je veux des applications dans ma classe de FLE! (herhaling 2)
     Di17/01/2017 
    Extra herhaling
  • Hoe (praktisch) meer leerplan-gericht werken voor Frans en Engels doorheen de 3 graden aso-kso-tso-bso? (herhaling 1)
     Vr20/01/2017 
    Volzet, zie herhaling
  • Dynamique dans la didactique
     Di24/01/2017 
    Volzet, zie herhaling
  • LUWI in de lessen Frans: ludieke werkvormen en ideeën (herhaling)
     Wo22/02/2017 
    Extra herhaling
  • Hoe (praktisch) meer leerplan-gericht werken voor Frans en Engels doorheen de 3 graden aso-kso-tso-bso? (herhaling 2)
     Vr24/02/2017 
  • Differentiatie in de klaspraktijk Frans
     Wo15/03/2017 
  • Dynamique dans la didactique - herhaling 1
     Do16/03/2017 
    Extra herhaling
  • Je veux des applications dans ma classe de FLE! (herhaling 3)
     Di09/05/2017 
    Extra herhaling
    Taaloverschrijdende cursussen
  • Taaldag 2017
     Za04/02/2017 
  • Leerzorg in het moderne vreemde talenonderwijs
     Ma23/01/2017 
    Volzet, schrijf hier in op wachtlijst
  • Supertools maken supertaalleerkrachten! Een mix... (herhaling 2)
     Wo25/01/2017 
    Volzet, zie herhaling
  • Taaltaken opstellen van A tot Z in de 2de en 3de graad s.o. (herhaling 4) - Wilrijk
     Vr27/01/2017 
    Volzet, zie herhaling
  • Supertools maken supertaalleerkrachten! Een mix... (herhaling 3)
     Wo01/02/2017 
    Extra herhaling
  • De waarde van woorden Woordenschatverwerving
     Do02/02/2017 
    Volzet, zie herhaling
  • Taaltaken opstellen van A tot Z in de 2de en 3de graad s.o. (herhaling 5)
     Vr03/02/2017 
    Extra herhaling
  • Taaltaken opstellen van A tot Z in de 1ste graad s.o. (herhaling)
     Vr10/02/2017 
    Extra herhaling
  • Gedifferentieerd evalueren in talen. Hoe breng ik het in de praktijk?
     Wo15/02/2017 
    Nieuw in ons aanbod
  • Compenserende software voor leerlingen s.o.
     Do16/02/2017 
  • Dynamisch ludiek leren
     Do16/02/2017 
  • Juist of fout? A, B, C of D? Betrouwbare toetsvragen voor talen opstellen
     Di21/02/2017 
  • Communicatieve werkvormen in het taalonderwijs. Breng je handboek tot leven (herhaling 2)
     Do23/02/2017 
  • Taaltaken opstellen van A tot Z in de 2de en 3de graad s.o. - herhaling 3
     Vr10/03/2017 
  • Weg met spreekangst. We gaan voor spreekdurf! (herhaling 1)
     Vr17/03/2017 
  • YouTube(video) in het talenonderwijs: downloaden, bewerken en gebruiken (herhaling)
     Wo22/03/2017 
  • De waarde van woorden Woordenschatverwerving (herhaling 1)
     Do27/04/2017 


    Andere nascholingen die jou mogelijk ook interesseren.

  • Lastig gedrag in de klas en op school: voorkomen en aanpakken (Wilrijk)
     Di24/01/2017 
  • Praktijk en organisatie van de leerzorg
     Vr20/01/2017 
  • Samen aan de slag in het s.o./h.o.
     Ma30/01/2017 
    Nieuw in ons aanbod
  • Zorgzaam en correct delibereren
     Di31/01/2017 
  • (Digitale) studiewijzers maken - Begeleid zelfstandig leren in de praktijk vandaag
     Di14/02/2017 
  • Opleiding Filosoferen met Kinderen en Jongeren (FMKJ) - Deel 3 Startbekwaam niveau
     Vr17/02/2017 
  • Waarom jongeren blijven vasthouden aan foutief gedrag
     Di21/02/2017 
  • Coachen van competentieontwikkelend leren
     Di07/03/2017 

    Hier meer info over:
  • Brug tussen secundair onderwijs en universiteit: interactieve website
  •